Business Club Manager

Funktioner

Ubegrænset antal arrangementer.
Bekræftelse på tilmelding til deltagerne.
Tilmeldingsdeadline og pladsbegrænsning.
Afmelding – via bekræftelses e-mails og via administrationen.
Betaling – deltagere kan betale online med kreditkort, mobilepay, vælge faktura eller EAN.
Opdaterede deltagerlister og værktøj til at administrere tilmeldinger.
Print deltagerlister i pdf og i Excel regneark.
Print navneskilte og bordkort.
Markedsføring - administrere markedsføringskampagner til arrangementer og nyhedsmails.
- Event marketing – personlige invitationer, påmindelse til inviterede, påmindelse til tilmeldte.
- Månedlige nyhedsmails.
- Tilmelding og afmelding til nyhedsmails.
Virksomheder og kontaktpersoner - giv adgang til 1klik tilmelding til arrangementer.
Beskyttet fildeling på websted og i e-mails.
Opsæt tilmeldingsformularer med skræddersyede tilmeldingsfelter.
Skræddersy dit layout til nyhedsmails, hjemmeside, deltagerlister, navneskilte og bordkort.
Løsningen kan leveres integreres på din hjemmeside. Arrangementoversigt over kommende arrangementer, arrangementside med tilmeldingsformularer, nyhedsmail til- og afmelding.
Responsiv interface på alle enheder.
3 administrator brugere adgange.
Ubegrænset antal e-mail udsendelser.
Fri e-mail og telefon support til hjælp i arbejdstiden (9-16).


Vi hjælper også med at udvikle skræddersyede funktioner og designlayout efter dine ønsker og behov.